Czerwone Świetlice Coca-ColiCzerwone Świetlice Coca-ColiCzerwone Świetlice Coca-ColiCzerwone Świetlice Coca-Coli

Czerwone Świetlice Coca-Coli

Czerwone Świetlice Coca-Coli
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Na nowy pomysł wpadli marketerzy Coke. Zamiast uganiać się za młodymi klientami, postanowili przygotować dla nich specjalne miejsca. W centrach handlowych pojawiają się wydzielone przestrzenie, specjalne świetlice, w których nastolatki, “szczury z hipermarketu”, będą mogły bawić się, spotykać i pić brunatny napój.

Pod koniec zeszłego roku Coca-Cola wraz z siecią hipermarketów Westfield otworzyła pierwsze świetlice w Chicago i Los Angeles. 6 grudnia czerwony Mikołaj przyniósł światu nowe marketingowe medium. Skrzyżowanie kafejki internetowej z klubem to nie jest zły pomysł, zwłaszcza gdy bezpłatny.

Jedyne, co trzeba w nich kupować, to napoje z automatów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja