Na nowy pomysł wpadli marketerzy Coke. Zamiast uganiać się za młodymi klientami, postanowili przygotować dla nich specjalne miejsca. W centrach handlowych pojawiają się wydzielone przestrzenie, specjalne świetlice, w których nastolatki, “szczury z hipermarketu”, będą mogły bawić się, spotykać i pić brunatny napój.Pod koniec zeszłego roku Coca-Cola wraz z siecią hipermarketów Westfield otworzyła pierwsze świetlice w Chicago i Los Angeles. 6 grudnia czerwony Mikołaj przyniósł światu nowe marketingowe medium. Skrzyżowanie kafejki internetowej z klubem to nie jest zły pomysł, zwłaszcza gdy bezpłatny.
Jedyne, co trzeba w nich kupować, to napoje z automatów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.