Czego więcej chcieć od karty Avanti? - Marketing przy Kawie
Czego więcej chcieć od karty Avanti?Czego więcej chcieć od karty Avanti?Czego więcej chcieć od karty Avanti?Czego więcej chcieć od karty Avanti?

Czego więcej chcieć od karty Avanti?

Czego więcej chcieć od karty Avanti?
Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

-

Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to poważne przedsięwzięcie, dlatego też musi być ono dopracowane pod każdym względem. Przykład? Proszę bardzo: karta płatnicza Avanti - Eurobank.

Karta Avanti – Eurobank to produkt partnerski. I tu już można wskazać pierwszy plus całego przedsięwzięcia, jakim jest udany dobór partnerów. Avanti to tzw. pismo shoppingowe. Prezentuje ono produkty odzieżowe i obuwnicze oraz usługi kosmetyczne i fryzjerskie. Produkty i usługi opatrzone są nie tylko ceną, ale też nazwą sklepu. Z takim pismem wystarczy zatem udać się do centrum handlowego i zrobić wymarzone zakupy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to