Czego pragną kobietyCzego pragną kobietyCzego pragną kobietyCzego pragną kobiety

Czego pragną kobiety

Czego pragną kobiety
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Kobiety XXI wieku – niezależne, samodzielne, z coraz wyższymi zarobkami, mające decydujące zdanie w kwestiach domowych – stanowią coraz bardziej docenianą grupę docelową każdego rodzaju usług i produktów. Są łakomym kąskiem dla marketerów i... nie lada problemem, bo zrozumieć kobietę i odkryć, czego pragnie, nie jest łatwo. Tym bardziej że na rynku mamy co najmniej trzy pokolenia konsumentek, a każde z nich inaczej pojmuje estetykę, bezpieczeństwo i piękno. Alicja Cybulska, research & modelling director domu mediowego MPG twierdzi jednak, że działanie przedstawicielek każdego z pokoleń opiera się na tych samych regułach: altruizmu, estetyki, ładu i relacji. I ta wiedza powinna być, jej zdaniem, podstawą budowania komunikacji skierowanej do kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się