Kobiety XXI wieku – niezależne, samodzielne, z coraz wyższymi zarobkami, mające decydujące zdanie w kwestiach domowych – stanowią coraz bardziej docenianą grupę docelową każdego rodzaju usług i produktów. Są łakomym kąskiem dla marketerów i... nie lada problemem, bo zrozumieć kobietę i odkryć, czego pragnie, nie jest łatwo. Tym bardziej że na rynku mamy co najmniej trzy pokolenia konsumentek, a każde z nich inaczej pojmuje estetykę, bezpieczeństwo i piękno. Alicja Cybulska, research & modelling director domu mediowego MPG twierdzi jednak, że działanie przedstawicielek każdego z pokoleń opiera się na tych samych regułach: altruizmu, estetyki, ładu i relacji. I ta wiedza powinna być, jej zdaniem, podstawą budowania komunikacji skierowanej do kobiet.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.