Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?
Odpowiednio dobrane bodźce mają tłumić rozsądek okazjonalnego gracza (fot. kadr z reklamy)

Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?

Czego managerowie marketingu mogą nauczyć się od właścicieli kasyn?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kasyna w Las Vegas, wyrosłe na pustyni, przez lata wyniszczającej konkurencji do mistrzostwa opanowały sztukę wpływania na zachowanie konsumentów. Wykorzystują odpowiednio zaprojektowane środowisko oraz kilka psychologicznych reguł.

Doświadczenie klienta oznacza sumę wszystkich jego odczuć, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. To zarówno kontakt ze sprzedawcą, oglądana w telewizji reklama, rozmowa na infolinii, jak i odbierany wygląd sklepu czy samego produktu.
Nieoczekiwani mistrzowie customer experience
Wzorcami w dziedzinie budowania doświadczenia klienta, wymienianymi na spotkaniach brand managerów na całym świecie, są najczęściej globalni giganci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się