Czatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowania - Marketing przy Kawie
Czatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowaniaCzatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowaniaCzatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowaniaCzatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowania

Czatowanie ukrócone przez Microsoft – skutek szlachetności czy wyrachowania

Czatowanie ukrócone przez Microsoft - skutek szlachetności czy wyrachowania
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Microsoft w 28 krajach zamyka swe chat roomy – popularną usługę wykorzystywaną przez miliony ludzi na całym świecie. Oficjalną przyczyną jest ochrona dzieci przed pedofilami. Jednak rzeczywistość może być całkiem inna.

Dziesiątki tysięcy chat roomów prowadzonych przez MSN – internetowe ramię imperium Billa Gatesa – zostanie zamkniętych 14 października. Subskrybenci od wczoraj otrzymują zawiadomienia o decyzji podczas logowania się na strony serwisów.

Chat roomy mają coraz bardziej zszarganą reputację, ponieważ zapewniają użytkownikom komputerów anonimowość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja