Promocja sprzedaży to zbiór technik komunikacji z rynkiem, którego cechą istotną jest ograniczony czas działania oraz natychmiastowe i mierzalne efekty sprzedażowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według definicji American Marketing Association promocja sprzedaży to marketingowa forma nacisku, wywieranego za pomocą środków masowego przekazu oraz innych środków, działających w z góry ustalonym i ograniczonym czasie, w celu stymulowania popytu. Są to te akcje marketingowe, inne niż sprzedaż osobista, reklama, public relations, które stymulują popyt wśród nabywców oraz skuteczność przedstawicieli handlu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |