Czasowe promocjeCzasowe promocjeCzasowe promocjeCzasowe promocje

Czasowe promocje

Czasowe promocje
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Promocja sprzedaży to zbiór technik komunikacji z rynkiem, którego cechą istotną jest ograniczony czas działania oraz natychmiastowe i mierzalne efekty sprzedażowe.

Według definicji American Marketing Association promocja sprzedaży to marketingowa forma nacisku, wywieranego za pomocą środków masowego przekazu oraz innych środków, działających w z góry ustalonym i ograniczonym czasie, w celu stymulowania popytu. Są to te akcje marketingowe, inne niż sprzedaż osobista, reklama, public relations, które stymulują popyt wśród nabywców oraz skuteczność przedstawicieli handlu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja