Czas pokory bankruta - Marketing przy Kawie
Czas pokory bankrutaCzas pokory bankrutaCzas pokory bankrutaCzas pokory bankruta

Czas pokory bankruta

Czas pokory bankruta
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

W zaledwie chwilę po swoim bankructwie General Motors, motoryzacyjny koncern-legenda wyemitował spot, w którym przyznaje się do błędów, ale i zapowiada tryumfalny powrót.

Reklamę upubliczniono w Sieci tuż po ogłoszeniu upadłości General Motors rankiem 1 czerwca. Szybko, ale to bankructwo nie było zaskoczeniem dla ekonomistów czy osób nieco wnikliwiej śledzących życie gospodarcze, ani tym bardziej dla zarządzających firmą. Jednak dla opinii publicznej upadek amerykańskiej marki-ikony jest prawdziwym szokiem.

Cadillaki, buicki, chevrolety, słynne krążowniki szos i popularne pikapy – General Motors to część mitu Ameryki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja