Czarodziej marketingu - Marketing przy Kawie
Czarodziej marketinguCzarodziej marketinguCzarodziej marketinguCzarodziej marketingu

Czarodziej marketingu

Czarodziej marketingu
Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

-

Agnieszka Krawczyk

Agnieszka Krawczyk

Harry Potter to jedna z najlepiej rozpoznawanych marek świata. Książki o małym czarodzieju ustępują popularnością tylko „Biblii” i „Myślom” przewodniczącego Mao. Przetłumaczono je na 50 języków, nie wyłączając tak nietypowych, jak gealicki czy starożytna greka.

Cały cykl wydano na świecie w 400 mln egzemplarzy, w Polsce zaś w 4,7 mln. Harry Potter to zjawisko literackie, socjologiczne i marketingowe – zespół działań towarzyszących każdej premierze kolejnych tomów o nim nazwano „wielkim marketingiem”, a „Business Week” określił literackiego bohatera mianem „czarodziejskiej marki”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to