Harry Potter to jedna z najlepiej rozpoznawanych marek świata. Książki o małym czarodzieju ustępują popularnością tylko „Biblii” i „Myślom” przewodniczącego Mao. Przetłumaczono je na 50 języków, nie wyłączając tak nietypowych, jak gealicki czy starożytna greka.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cały cykl wydano na świecie w 400 mln egzemplarzy, w Polsce zaś w 4,7 mln. Harry Potter to zjawisko literackie, socjologiczne i marketingowe – zespół działań towarzyszących każdej premierze kolejnych tomów o nim nazwano „wielkim marketingiem”, a „Business Week” określił literackiego bohatera mianem „czarodziejskiej marki”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.