Czarny burger na Halloween - Marketing przy Kawie
Czarny burger na HalloweenCzarny burger na HalloweenCzarny burger na HalloweenCzarny burger na Halloween

Czarny burger na Halloween

Czarny burger na Halloween
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Na nadchodzące Halloween Burger King przygotował czarne burgery, które trafią na rynek m.in. Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Brazylii. Od 2012 roku pojawiają się w podobnym czasie w lokalach tej sieci w Japonii, gdzie każdorazowo cieszą się ogromną popularnością.

W Japonii dostępne są w dwóch wersjach – Kuro Pearl oraz Kuro Diamond (jap. kuro znaczy czarny).

Czerń sera uzyskiwana jest dzięki dodatkowi węgla z bambusa, a barwa sosu pochodzi z atramentu kałamarnicy. Podobno efektem jest nie tylko nietypowy kolor, ale i specyficzny smak.

Czarna kanapka ma kilkadziesiąt kalorii więcej niż zwykła, jest też bardziej tłusta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to