MediaMarkt z „Nikiforami Internetu” w kampanii - Marketing przy Kawie
Cynicy niskich cenCynicy niskich cenCynicy niskich cenCynicy niskich cen
Takie właśnie „Sto lat!” na 10-lecie (źr.: spoty MediaMarkt)

Cynicy niskich cen

Cynicy niskich cen
Łukasz Kobylarz

Łukasz Kobylarz

-

Łukasz Kobylarz

Łukasz Kobylarz

Egalitarny charakter globalnej sieci sprawia, że szaloną popularność może w niej zdobyć zarówno autentyczny, samorodny talent, jak uparty megaloman bądź osoba zdradzająca objawy zaburzeń emocjonalnych. MediaMarkt pokazuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej, że gotowy jest zdyskontować popularność wyrosłą na dowolnym gruncie. Bo liczy się przecież poczucie humoru, a sednem i tak jest niska cena.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to