Cyberprzyjaciel produktuCyberprzyjaciel produktuCyberprzyjaciel produktuCyberprzyjaciel produktu

Cyberprzyjaciel produktu

Cyberprzyjaciel produktu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Desktop marketing to skuteczne narzędzie marketingowe niezależnie od tego, czy użytkownik komputera wyraża zgodę na prezentację tą drogą treści reklamowych, czy nie. Oczywiście budowanie i utrwalanie wizerunku marki będzie daleko bardziej efektywne, gdy użytkownik sam chce korzystać z takich narzędzi. Muszą one jednak oferować coś wykraczającego poza zwykłą prezentację produktu - coś wyjątkowego. W artykule prezentowane są przykłady udanych tego typu rozwiązań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja