Custom publishing, czyli co?Custom publishing, czyli co?Custom publishing, czyli co?Custom publishing, czyli co?

Custom publishing, czyli co?

Custom publishing, czyli co?
Agnieszka Ziółkowska-Szulczyk

Agnieszka Ziółkowska-Szulczyk

-

project director, Direct Publishing Group

Agnieszka Ziółkowska-Szulczyk

Agnieszka Ziółkowska-Szulczyk

project director
Direct Publishing Group

Custom publishing to narzędzie marketingowo-sprzedażowe coraz częściej wykorzystywane przez firmy jako element skutecznych działań promocyjnych.

Czym tak naprawdę jest custom publishing?
Według Michała Sztanda, dyrektora wydawnictwa Direct Publishing Group, jest to realizacja publikacji na zamówienie klienta w celu wsparcia założonych przez firmę celów marketingowo-sprzedażowych. Do wydawnictw typu custom publishing należą: magazyny, newslettery, magazyny internetowe (e-zins), katalogi, a także dostarczanie zawartości do istniejących już publikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja