CRM: R jak relacja, R jak reputacjaCRM: R jak relacja, R jak reputacjaCRM: R jak relacja, R jak reputacjaCRM: R jak relacja, R jak reputacja
Dobre relacje z klientami nieodzowne dla reputacji (fot. Fotolia)

CRM: R jak relacja, R jak reputacja

CRM: R jak relacja, R jak reputacja
Jakub Sadowski

Jakub Sadowski

-

brand evangelist, GetResponse

Jakub Sadowski

Jakub Sadowski

brand evangelist
GetResponse

Odpowiedzialny za budowanie relacji i reputacji marki. Związany z marketingiem od 7 lat. Propagator nowoczesnego marketingu, który wykorzystuje cały wachlarz możliwości i stawia klienta na pierwszym miejscu. Fan dobrego science fiction, nałogowo oglądający seriale. Pytania, pomysły? Znajdź go na LinkedIn lub Twitterze, chętnie porozmawia.

Systemy do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management) mają jedną „funkcję”, z istnienia której możesz nie zdawać sobie sprawy. Pomagają w budowaniu reputacji Twojej firmy.

Czym jest reputacja? Reputacją jest to, co Twoi klienci mówią, kiedy nie ma Ciebie w pobliżu. Co odpowiadają, zapytani o Twoje usługi. Jak oceniają Ciebie i Twoje produkty. Często zapominamy, że to właśnie ludzie tworzą reputację, a media społecznościowe i strony z recenzjami to tylko środek wyrazu ich opinii. Dlatego jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie pozytywnej reputacji jest nawiązywanie i pogłębianie relacji z klientami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się