Coś strasznego!Coś strasznego!Coś strasznego!Coś strasznego!

Coś strasznego!

Coś strasznego!
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Microsoft ogłosił, że w najnowszym uaktualnieniu do Internet Explorera doda opcję blokowania pop-upów. Oznaczać to może spore zamieszanie w marketingu internetowym. Nie chodzi jednak o samo reklamowanie się przy pomocy tej techniki.

Jak podaje Internet Standard, reklama taka, choć skuteczniejsza od klasycznych bannerów, skutecznością jednak już musi się podzielić z innymi, nowszymi formami reklamy na stronach internetowych, jak interstitial czy top layer.

Reklamy pop-up i pop-under należały jednak zawsze do najbardziej irytujących i inwazyjnych form marketingu internetowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja