Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?
Nie wszystko o wszystkim pisać wolno, warto i wypada (fot. Pixabay)

Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?

Copywriting a prawo – o czym i jak można pisać?
Jadwiga Dabińska

Jadwiga Dabińska

-

SEO copywriter, Empressia

Jadwiga Dabińska

Jadwiga Dabińska

SEO copywriter
Empressia

Copywriterka z dziennikarskim wykształceniem. Od 2013 r. rozwija umiejętności i zdobywa doświadczenie w marketingu. Interesuje się psychologicznymi aspektami reklamy i komunikacją społeczną.

Treści na stronach internetowych zazwyczaj mają za zadanie zwiększać liczbę odwiedzających witrynę i zachęcić ich do skorzystania z danej usługi lub do zakupu produktu. Istnieją jednak branże, w których reklama jest zakazana lub ściśle ograniczona. Jakie to obszary i co warto wiedzieć, by pisać treści zgodne z polskim prawem?

Copywriting jako część składową content marketingu można nazwać etapem artystycznym w tworzeniu reklamy. Coraz częściej copywriterzy zajmują się kompleksowym tworzeniem treści na strony internetowe – począwszy od popularnych tekstów blogowych i treści informacyjnych na stronę główną, przez opisywanie zakładek ofertowych, po tworzenie opisów kategorii oraz produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja