Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?
Stworzyć i opublikować treść to jedno. Trzeba ją jeszcze odpowiednio wypromować (fot. Visual Hunt)

Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?

Content performance marketing. Czym się różni od zwykłego content marketingu?
Michał Szynal

Michał Szynal

-

CEO, FormUp

Michał Szynal

Michał Szynal

CEO
FormUp

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UW. Od 11 lat związany z performance marketingiem, m.in. jako COO działu performance w Isobar Poland, dyrektor działu agencyjnego w pionie sprzedaży internetowej Grupy ZPR oraz dyrektor sprzedaży agencyjnej w Novem. Współzałożyciel działającej od 2015 r. agencji FormUp, która włącza content marketing do działań mediowych, posługuje się własnym wskaźnikiem efektywności High Quality Engagement (HQE) i rozlicza się z klientami na podstawie osiągniętych efektów sprzedażowych.

Standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, a zatem reklamodawcy sięgnęli po nowe rozwiązania. Należy do nich m.in. content marketing. Ale to jego nowocześniejsza odmiana – content performance marketing – ma szczególny potencjał zwiększania zysku z inwestycji. Jak powinno to wyglądać od strony promowania treści, mierzenia skuteczności i rozliczeń z klientami? Doświadczeniem dzieli się praktyk tej branży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się