Content marketing w HR i nie tylko – korzyści, strategia, podstawowe zasady

Content marketing w HR i nie tylko – korzyści, strategia, podstawowe zasady
Martyna Kosakowska

Martyna Kosakowska

-

Martyna Kosakowska

Martyna Kosakowska

Firmy wciąż szukają sposobów, by wyróżnić się w świadomości swych potencjalnych klientów i zostać zapamiętane. Być może powinny mocniej wziąć sobie do serca słynne słowa Billa Gatesa: „Content is king!”. W bardzo konkurencyjnej dziś branży HR jest to szczególnie ważne.

Sektor firm świadczących usługi dla branży HR świetnie prosperuje. Według raportu CIETT (International Confederation of Private Employment Agencies), Polska zajmuje ósme miejsce na świecie pod względem liczby podmiotów z branży HR – jest ich blisko 9 tys. Prześcignęliśmy w tym obszarze kraje takie jak Francja, Hiszpania czy Włochy.

Duża liczba oferentów oznacza bardzo konkurencyjne środowisko, w którym przebić się nie jest łatwo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się