Content marketing – co może być z nim nie tak?Content marketing – co może być z nim nie tak?Content marketing – co może być z nim nie tak?Content marketing – co może być z nim nie tak?
Czy content marketing wszystkim wyjdzie na zdrowie? (Yantra/Fotolia)

Content marketing – co może być z nim nie tak?

Content marketing – co może być z nim nie tak?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Content marketing okrzepł już na rynku komunikacji marketingowej. Mimo to nadal ma krytyków. Warto więc przyjrzeć się ich zarzutom i choćby pobieżnie zastanowić się, czy wszystko w dziedzinie CM zmierza ku dobremu.

Pod koniec ubiegłego roku za oceanem przetoczyła się dyskusja o marketingu treści. International Content Marketing Forum w listopadzie opublikowało wyniki swoich międzynarodowych badań.

Całkiem niedawno zaś polskie IAB opublikowało wyniki swojej ankiety. Dyskusje wybuchają też na bieżąco, gdy CM przybiera jakąś niespotykaną wcześniej, eksperymentalną formę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4912 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się