Coca-Cola: zrób to sam za miliard dolarów - Marketing przy Kawie
Coca-Cola: zrób to sam za miliard dolarówCoca-Cola: zrób to sam za miliard dolarówCoca-Cola: zrób to sam za miliard dolarów
Zimne napoje z kapsułek będą zdrowsze? (fot. aleciccotelli/Fotolia)

Coca-Cola: zrób to sam za miliard dolarów

Coca-Cola: zrób to sam za miliard dolarów
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Coca-Cola odpowiada SodaStream i inwestuje we własny system do samodzielnego przygotowywania napojów gazowanych. Czy czekają nas czasy, w których słodkie napoje będziemy robić sobie niczym kawę z ekspresu? Najpierw Coke musi wyciągnąć wnioski z podobnej próby z lat 80.

Reklama SodaStream z udziałem Scarlett Johansson, atakująca gigantów rynku napojów gazowanych – Coca-Colę i Pepsi – okazała się internetowym hitem. Aktorka wieńczy reklamę stwierdzeniem „Sorry, Coke and Pepsi”, po czym wybiera napój wytwarzany samodzielnie za pomocą reklamowanego urządzenia.

Spot przygotowano na Super Bowl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja