Co wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM - zalety i wadyCo wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM - zalety i wadyCo wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM - zalety i wadyCo wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM - zalety i wady

Co wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM – zalety i wady

Co wiesz o swoich klientach? Analityczny CRM - zalety i wady
Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

-

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Bardzo trudno jest przetrwać na mocno obecnie konkurencyjnym i coraz bardziej globalizującym się rynku. Dlatego nowoczesne trendy marketingowe w coraz większym stopniu opierają się na marketingu relacyjnym (relationship marketing), polegającym między innymi na wykorzystaniu informacji o klientach zebranych w trakcie kontaktów z nimi. Wiedza zdobyta w ten sposób pozwala na zindywidualizowanie ofert skierowanych do poszczególnych konsumentów. Centralnym elementem staje się więc klient oraz komunikacja z nim.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja