Nieprzychylne informacje ukazujące się w mediach, katastrofy i awarie oraz niekorzystne decyzje władz – to trzy najczęstsze przyczyny sytuacji kryzysowych, jakie przechodzą polskie przedsiębiorstwa. Takie są wyniki pionierskiego badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych, przeprowadzonego wśród największych polskich przedsiębiorstw na zlecenie rzeszowskiego Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (WSIiZ) oraz warszawskiej agencji Public Relations ALERT MEDIA Communications. W badaniu wzięły udział 202 firmy z rankingu 500 największych polskich przedsiębiorstw dziennika „Rzeczpospolita”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |