Co Toyota ma na myśliCo Toyota ma na myśliCo Toyota ma na myśliCo Toyota ma na myśli

Co Toyota ma na myśli

Co Toyota ma na myśli
Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

-

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Szwedzka strona internetowa reklamująca Toyotę może być przykładem tego, jak w ciekawy i interaktywny sposób przekazywać filozofię i wartości koncernu bez sprzedawania samych samochodów. Technologia Flash oraz kreatywność agencji reklamowej to jednak nie wszystko, by dopiąć tego celu.

Toyota Motor Corporation jest bez wątpienia fenomenem na światową skalę. Oczywiście można to powiedzieć o wielu firmach produkujących samochody, ale jest tylko jeden koncern tak konsekwentnie i skutecznie budujący swoją markę na świecie. Zarządzanie Toyotą opiera się na 14 fundamentalnych zasadach, wielokrotnie opisywanych w literaturze (obecnie na rynku promowana jest np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja