Szwedzka strona internetowa reklamująca Toyotę może być przykładem tego, jak w ciekawy i interaktywny sposób przekazywać filozofię i wartości koncernu bez sprzedawania samych samochodów. Technologia Flash oraz kreatywność agencji reklamowej to jednak nie wszystko, by dopiąć tego celu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Toyota Motor Corporation jest bez wątpienia fenomenem na światową skalę. Oczywiście można to powiedzieć o wielu firmach produkujących samochody, ale jest tylko jeden koncern tak konsekwentnie i skutecznie budujący swoją markę na świecie. Zarządzanie Toyotą opiera się na 14 fundamentalnych zasadach, wielokrotnie opisywanych w literaturze (obecnie na rynku promowana jest np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.