Zwierzak nie powie ci, czy dbasz o niego faktycznie najlepiej, jak tylko można. Ale jeśli jesteś z nim naprawdę blisko i postarasz się spojrzeć na świat z jego perspektywy – wyczujesz to sam. Tak można by najkrócej ująć insight i zamysł kampanii, jaką prowadzi w USA marka psiej i kociej karmy, Nature’s Recipe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydatki właścicieli zwierząt domowych w USA na karmę i przysmaki dla pupili szacowane są w tym roku na 20 mld dolarów. Kategoria jest zatem atrakcyjna, ale i zatłoczona. Jak uciec od licytacji na kolejne cenne składniki, które zawiera karma, z konkurentami noszącymi podobnie brzmiące nazwy? Spróbować nadać swojej marce wyróżnik emocjonalny.
Jaki film nagra twój pies lub kot?
Należąca do Del Monte Foods Nature’s Recipe umożliwiła właścicielom zwierząt spojrzenie na świat oczami ich podopiecznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.