Ogólne tendencje w relacjach między producentami towarów a sieciami handlowymi mają swoje odbicie w każdej z dziedzin, w których dochodzi do kontaktu między oboma sektorami. Nie inaczej jest w obszarze logistyki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kryzys postawił przed logistyką znaczne wyzwania. – Obecnie każda sieć szuka oszczędności, między innymi przez obniżanie zapasu, co jednak nie może doprowadzić do spadku dostępności towarów na półkach – zauważa Wojciech Zabiłowicz, dyrektor dystrybucji Tesco Polska. Sprawia to, że dostawy muszą być częstsze i szybsze. Na częstotliwość dostaw wpływa także wielkość zbytu, jak i kategoria produktów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.