Pająk, jabłka, sprężyny, beacony – to tylko niektóre hasła, które rozpalały emocje i dyskusje branżowe w tym roku. Prezentujemy nasz redakcyjny wybór dziesięciu najważniejszych wydarzeń, a także zjawisk z dziedziny reklamy i marketingu, które miały miejsce w 2014 roku.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Głosowanie na logo Polski
14 października rozpoczęło się internetowe głosowanie na logo Polski. Głosować mogli wszyscy Polacy mieszkający w kraju i poza jego granicami. Logo, jak i sama forma plebiscytu zostały poddane ogromnej krytyce społecznej. Nie bez znaczenia był fakt niejasnych powiązań między Radą Promocji Polski (organizacją stojącą za strategią i formą logo) a władzami państwa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.