Co się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketinguCo się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketinguCo się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketinguCo się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketingu

Co się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketingu

Co się działo w 2014 roku? 10 pamiętnych wydarzeń w polskiej reklamie i marketingu
redakcja

redakcja

-

Pająk, jabłka, sprężyny, beacony – to tylko niektóre hasła, które rozpalały emocje i dyskusje branżowe w tym roku. Prezentujemy nasz redakcyjny wybór dziesięciu najważniejszych wydarzeń, a także zjawisk z dziedziny reklamy i marketingu, które miały miejsce w 2014 roku.

Głosowanie na logo Polski

14 października rozpoczęło się internetowe głosowanie na logo Polski. Głosować mogli wszyscy Polacy mieszkający w kraju i poza jego granicami. Logo, jak i sama forma plebiscytu zostały poddane ogromnej krytyce społecznej. Nie bez znaczenia był fakt niejasnych powiązań między Radą Promocji Polski (organizacją stojącą za strategią i formą logo) a władzami państwa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja