Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015
Potrzebni są ludzie o różnorodnych kompetencjach (fot. InternetBeta)

Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015

Co można zrobić z ludźmi – InternetBeta 2015
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

InternetBeta to wyjątkowe wydarzenie. Stanowi swoistą busolę, która wskazuje, w jakim kierunku zmierza refleksja nad stanem biznesu w polskiej Sieci, a czasem szerzej – samego Internetu w Polsce. Podczas każdej edycji można znaleźć pewien kluczowy wątek, akurat teraz najistotniejszy dla ekspertów. W tym roku takim wyróżniającym się motywem była rola człowieka w zespole i rozwoju produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się