Co może wkurzyć - Marketing przy Kawie
Co może wkurzyćCo może wkurzyćCo może wkurzyćCo może wkurzyć

Co może wkurzyć

Co może wkurzyć
Paisa Films

Paisa Films

-

Paisa Films

Paisa Films

Niejedna marka stara się zbudować wokół swojego przesłania społeczność. Użytkownicy zgadzają się na tę formę sponsoringu w zamian za korzyści, jakie oferuje im producent – dostęp do porad, wymiany doświadczeń, produktów i wiedzy. Jak jednak ocenić przykład promocji najnowszego filmu Macieja Ślesickiego „Trzy minuty. 21:37”, do której specjalnie powołany został serwis Wkurzamnie.to? Czy jego rosnącą popularność może zniweczyć sam fakt ujawnienia prawdziwych intencji twórców portalu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja