Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?
Gwiazda „House of Cards” inspiracją dla branży content marketingu (z materiałów CMW 2014) (fot. The Telegraph)

Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?

Co ma wspólnego Kevin Spacey z content marketingiem?
Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

-

prezes, LeadBullet

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec

prezes
LeadBullet

Na początku stycznia amerykański Instytut Content Marketingu ogłosił, że gościem specjalnym Content Marketing World 2014, największego wydarzenia branżowego, będzie... Kevin Spacey. Zdziwieni? To przeczytajcie.

Netflix i „House of Cards”
W branży seriali jako wyjątkowe zjawisko 2013 roku wskazywana była produkcja własna serwisu streamingowego Netflix – „House of Cards”. Doceniono ją nie tylko ze względu na doskonałą rolę Kevina Spaceya czy angażującą fabułę. Na uwagę zasłużył też bezprecedensowy model dystrybucji.

Standardowo proces produkcji serialu zakłada nakręcenie pilotażowego odcinka, na którego podstawie podejmowana jest decyzja o uruchomieniu finansowania pozostałych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja