Co kręci w oborzeCo kręci w oborzeCo kręci w oborzeCo kręci w oborze

Co kręci w oborze

Co kręci w oborze
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Reklama kolekcji odzieży House ukazuje przyjemność zwierząt. Niestety, w taki sposób, że wychodzi daleko poza granice dobrego smaku. „Nosicieli” takiej odzieży raczej bym unikał.

Pragnienie przyjemności to potrzeba nie tylko ludzka. Jest głównym środkiem perswazji w reklamie, choć nie ogranicza się jedynie do erotyki. Co jednak powiedzieć, gdy reklama pokazuje brzydkie zabawy ze zwierzętami?

Eufemizmem będzie nazwać reklamę polskiego producenta ubrań „House” – „dziwaczną”. Jest wyjatkowo niesmaczna nawet w porównaniu do opisywanych już przez nas niejednokrotnie reklam Phones4you (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja