Reklama kolekcji odzieży House ukazuje przyjemność zwierząt. Niestety, w taki sposób, że wychodzi daleko poza granice dobrego smaku. „Nosicieli” takiej odzieży raczej bym unikał.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pragnienie przyjemności to potrzeba nie tylko ludzka. Jest głównym środkiem perswazji w reklamie, choć nie ogranicza się jedynie do erotyki. Co jednak powiedzieć, gdy reklama pokazuje brzydkie zabawy ze zwierzętami?
Eufemizmem będzie nazwać reklamę polskiego producenta ubrań „House” – „dziwaczną”. Jest wyjatkowo niesmaczna nawet w porównaniu do opisywanych już przez nas niejednokrotnie reklam Phones4you (zob.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.