Agencja reklamowa Publicis oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadziły badanie, które ukazuje zasady rządzące marketingiem wirusowym i komunikacją w Internecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Co krąży w sieci, czyli pierwsze w Polsce badanie informacji rozprzestrzenianych w Internecie” – taki tytuł noszą badania dotyczące mechanizmu rozprzestrzeniania się wiadomości e-mail typu „Podaj dalej”. Badania te przeprowadziły agencja reklamowa Publicis oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Ich wyniki są pierwszym, ważnym krokiem do poznania specyfiki coraz popularniejszego marketingu wirusowego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |