Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?
Mobilne reklamy geotargetowane - nowy napęd dla Twittera? (fot. cienpiesnf/Fotolia)

Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?

Co dla marketingowców oznacza wejście Twittera na giełdę?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Giełdowy debiut Twittera, mającego dzisiaj na świecie 200 mln aktywnych użytkowników, najczęściej analizowany jest z punktu widzenia inwestorów finansowych. A co oznacza on dla marketingowców?

„Poufnie przekazaliśmy formularz S-1 do SEC w sprawie planowanego IPO. Ten wpis nie jest ofertą sprzedaży jakichkolwiek papierów wartościowych”. Komunikatem mieszczącym się w przepisowej liczbie 140 znaków Twitter poinformował o swoich planach wejścia na giełdę (SEC to amerykański odpowiednik polskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja