Giełdowy debiut Twittera, mającego dzisiaj na świecie 200 mln aktywnych użytkowników, najczęściej analizowany jest z punktu widzenia inwestorów finansowych. A co oznacza on dla marketingowców?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Poufnie przekazaliśmy formularz S-1 do SEC w sprawie planowanego IPO. Ten wpis nie jest ofertą sprzedaży jakichkolwiek papierów wartościowych”. Komunikatem mieszczącym się w przepisowej liczbie 140 znaków Twitter poinformował o swoich planach wejścia na giełdę (SEC to amerykański odpowiednik polskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.