Co dalej z marką Zoom?Co dalej z marką Zoom?Co dalej z marką Zoom?Co dalej z marką Zoom?
Zoom chce kojarzyć się nie tylko ze zdalnymi spotkaniami służbowymi (kadr ze spotu Zoom Apps)

Co dalej z marką Zoom?

Co dalej z marką Zoom?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zoom jest jednym z największych zwycięzców pandemii. W kilkanaście miesięcy przeszedł drogę, która w normalnych warunkach zajęłaby kilka lat. Od firmy znanej głównie w Dolinie Krzemowej do globalnej marki, synonimu spotkań online. Warto spojrzeć na ostatnie posunięcia Zooma. O sposobie naszej pracy w przyszłości mówią one więcej niż wiele teoretycznych opracowań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się