Co dalej z marką BP?Co dalej z marką BP?Co dalej z marką BP?Co dalej z marką BP?

Co dalej z marką BP?

Co dalej z marką BP?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Duża część wartości marki została zniszczona. Tak brzmi konkluzja dotycząca BP w tegorocznym raporcie Interbrand. Marka po raz pierwszy wypadła poza ranking, choć rok wcześniej była warta 3,7 mld euro. Pomimo tego pesymistycznego tonu postępowanie firmy w czasie kryzysu uchodzi w opinii ekspertów PR za niemal książkowe, jak na sytuację o tak wielkiej skali i budzącą tak duże emocje. Konsumenci mają coraz większe wymagania wobec wszystkich globalnych marek, dlatego nie obejdzie się jednak bez strat dla brytyjskiego koncernu i całego sektora naftowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja