Efektywność kampanii reklamowej – co ją buduje? - Marketing przy Kawie
Co buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards PolandCo buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards PolandCo buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards PolandCo buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards Poland
Dostępny jest „Raport Effie 2023 – tworzony przez Ipsos Polska”

Co buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards Poland

Co buduje efektywność kampanii reklamowej? Raport Ipsos Polska na podstawie zgłoszeń do Effie Awards Poland
Marta Krasowska

Marta Krasowska

-

Creative Excellence lead, Ipsos Polska

Marta Krasowska

Marta Krasowska

Creative Excellence lead
Ipsos Polska

Ekspertka w dziedzinie badań komunikacji. W Ipsos prowadzi 12-osobowy zespół zajmujący się testowaniem komunikacji na każdym etapie jej tworzenia, od big idea po post-testy. Jest entuzjastką kreatywności, która poświęca czas na doradzanie klientom i łączenie sił trzech stron: klientów, badaczy i agencji tak, aby udawało się stworzyć bardziej efektywne, bardziej kreatywne kampanie, które będą budować biznes. Pomaga odkrywać i wcielać w życie najlepsze pomysły, najbardziej rezonujące insighty. W zespole bierze pod opiekę każdego klienta, wyciąga wnioski i buduje rekomendacje na podstawie głosu odbiorcy. Członkini PTBRiO i wielokrotna prezenterka na wydarzeniach branżowych, m.in. Insummit.

Już drugi rok z rzędu Ipsos Polska współpracuje z zespołem Effie Awards Poland przy tworzeniu raportu dotyczącego czynników budujących efektywność kampanii na podstawie wszystkich zgłoszeń do konkursu Effie. Raport jest bogaty we wnioski z czterech obszarów, które poddawane są analizie przez nas, badaczki z zespołu Creative Excellence w Ipsos Polska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja