Usługi pogrzebowe trudno reklamować. Półnagie włoskie modelki raczej nie zachęciłyby „grupy docelowej”. Wprost przeciwnie. Tego rodzaju reklama obróciłaby się z pewnością przeciwko pomysłodawcy. Daleko nam do swobody, z jaką Włosi traktują sprawy ostateczne. Wirtualny cmentarz dla naszych drogich zmarłych? Czemu nie...Powaga i smutek towarzyszą śmierci. W Polsce jest to szczególnie widoczne, gdyż chyba wszyscy z dystansem podchodzimy do zachodniego zwyczaju zabawy dyniami. Halloween w wielu środowiskach nadal jest nie na miejscu. Jednak nawet w tak smutnej branży można pokusić się o nowatorstwo. I nie musi tu chodzić o żadne odrażające procedery, w stylu łódzkiej spółki lekarze – przedsiębiorcy pogrzebowi (nota bene, tamtejsze środowisko lekarskie znów ma kłopoty: tym razem ujawniono fałszerstwa egzaminów z języka angielskiego wymaganych od kandydatów do tytułu doktora medycyny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.