Cmentarz w Internecie - Marketing przy Kawie
Cmentarz w InternecieCmentarz w InternecieCmentarz w InternecieCmentarz w Internecie

Cmentarz w Internecie

Cmentarz w Internecie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Usługi pogrzebowe trudno reklamować. Półnagie włoskie modelki raczej nie zachęciłyby „grupy docelowej”. Wprost przeciwnie. Tego rodzaju reklama obróciłaby się z pewnością przeciwko pomysłodawcy. Daleko nam do swobody, z jaką Włosi traktują sprawy ostateczne. Wirtualny cmentarz dla naszych drogich zmarłych? Czemu nie...

Powaga i smutek towarzyszą śmierci. W Polsce jest to szczególnie widoczne, gdyż chyba wszyscy z dystansem podchodzimy do zachodniego zwyczaju zabawy dyniami. Halloween w wielu środowiskach nadal jest nie na miejscu. Jednak nawet w tak smutnej branży można pokusić się o nowatorstwo. I nie musi tu chodzić o żadne odrażające procedery, w stylu łódzkiej spółki lekarze – przedsiębiorcy pogrzebowi (nota bene, tamtejsze środowisko lekarskie znów ma kłopoty: tym razem ujawniono fałszerstwa egzaminów z języka angielskiego wymaganych od kandydatów do tytułu doktora medycyny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to