Cleaning Hunk, czyli czego pragną kobietyCleaning Hunk, czyli czego pragną kobietyCleaning Hunk, czyli czego pragną kobietyCleaning Hunk, czyli czego pragną kobiety

Cleaning Hunk, czyli czego pragną kobiety

Cleaning Hunk, czyli czego pragną kobiety
Paweł Lis

Paweł Lis

-

Paweł Lis

Paweł Lis

Niemal wszystkie reklamy odwołujące się do seksu skierowane są do mężczyzn. Mężczyźni stosujący reklamowany produkt to zdobywcy, kobiety to zdobycz. Tymczasem wielki sukces odniosła skierowana do kobiet reklama środka czyszczącego Xtra Pine, dowcipnie odwracająca ten stereotyp.

W ciągu pierwszego tygodnia na stronie www.cleaninghunk.com odnotowano ponad 100 000 gości, choć reklamę emitowano jedynie w trzech stanach USA: New York, New Jersey i Connecticut.

Czego pragną kobiety? Jeśli wierzyć zwykłym reklamom, to pragną one prać (w proszku dającym śnieżną biel), sprzątać (jednocześnie tańcząc) i gotować (używając najlepszego oleju czy margaryny).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja