Citroen w kosmosie - Marketing przy Kawie
Citroen w kosmosieCitroen w kosmosieCitroen w kosmosieCitroen w kosmosie

Citroen w kosmosie

Citroen w kosmosie
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Wbrew pozorom, Citroen nie wysyła żadnego swojego samochodu w przestrzeń kosmiczną. Firma nie wybudowała także supernowoczesnej rakiety. Chodzi o kampanię promocyjną: Citroen wysyła w kosmos... stare ceny swoich samochodów.

Rynek, na którym Citroen konkuruje z całą masą innych marek, w wielu przypadkach znanych i bardzo dobrze kojarzonych przez klientów, wymaga nieustających dobrych pomysłów i trafnych decyzji marketingowych. To truizm, ale podkreślmy, że dziś nie wystarczy po prostu dobry technicznie samochód – trzeba umieć go również sprzedać. Jeśli chodzi o świat samochodowej reklamy, doskonale wiemy, jak istotne są spoty w telewizji, czasopismach i radiu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja