Wbrew pozorom, Citroen nie wysyła żadnego swojego samochodu w przestrzeń kosmiczną. Firma nie wybudowała także supernowoczesnej rakiety. Chodzi o kampanię promocyjną: Citroen wysyła w kosmos... stare ceny swoich samochodów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rynek, na którym Citroen konkuruje z całą masą innych marek, w wielu przypadkach znanych i bardzo dobrze kojarzonych przez klientów, wymaga nieustających dobrych pomysłów i trafnych decyzji marketingowych. To truizm, ale podkreślmy, że dziś nie wystarczy po prostu dobry technicznie samochód – trzeba umieć go również sprzedać. Jeśli chodzi o świat samochodowej reklamy, doskonale wiemy, jak istotne są spoty w telewizji, czasopismach i radiu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.