Cisza nie zawsze jest milczeniem - Marketing przy Kawie
Cisza nie zawsze jest milczeniemCisza nie zawsze jest milczeniemCisza nie zawsze jest milczeniemCisza nie zawsze jest milczeniem

Cisza nie zawsze jest milczeniem

Cisza nie zawsze jest milczeniem
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

W tym roku finał Super Bowl faktycznie obył się bez fajerwerków, lecz PepsiCo może pochwalić się bezgłośną minieksplozją, która odbiła się echem nie tylko w amerykańskiej społeczności osób głuchoniemych. Fabuła 60-sekundowego filmu przygotowanego do nadania podczas przerwy w meczu zapożyczona została z dowcipu popularnego wśród niesłyszących. Cecha charakterystyczna spotu to całkowity brak dźwięku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja