Cierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamie - Marketing przy Kawie
Cierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamieCierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamieCierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamieCierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamie

Cierpienia młodego Wertera – samobójstwo w reklamie

Cierpienia młodego Wertera - samobójstwo w reklamie
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Podcięcie żył żyletką, pistolet w ustach, zagazowanie spalinami - szokujące i brutalne sceny samobójstw młodych ludzi. Najnowszy spot niemieckiej organizacji skupiającej związki zawodowe Ver.di to chyba nowy rekord pod względem okrucieństwa w reklamie. "Drastyczne sytuacje wymagają drastycznych środków" - uważają związkowcy.

Film emituje niemiecka telewizja muzyczna Viva. Jej program można oglądać też w Polsce. Viva nie wzięła za to ani jednego eurocenta. Film można ściągnąć również od nas (plik można ściągnąć, zaznaczając prawym przyciskiem myszy poniższy link i wybierając opcję „Zapisz element docelowy jako…”: Reklama społeczna Ver.di (ok. 0,5 MB)).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to