Ciepła krew poleje się strugami... (część pierwsza)Ciepła krew poleje się strugami... (część pierwsza)Ciepła krew poleje się strugami... (część pierwsza)Ciepła krew poleje się strugami... (część pierwsza)

Ciepła krew poleje się strugami… (część pierwsza)

Ciepła krew poleje się strugami... (część pierwsza)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tytuł to fragment jednej z szant, zasłyszany gdzieś tego lata. Okazji do posłuchania różnych gatunków muzyki rozrywkowej jest wyjątkowo dużo, gdyż szturm na polskie Wybrzeże oraz Mazury przypuściło wiele firm, organizując cykle wydarzeń promujących ich marki. Na Zachodzie eventy są bardzo popularne, u nas również widać przebudzenie branży w tym zakresie. Tegoroczne lato obfituje w skomplikowane logistycznie i czasochłonne w przygotowaniu wydarzenia w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Szczególnie silną reprezentację mają browary, proponując bardzo interesujące sposoby spędzenia wolnego czasu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja