Ciąg dalszy na kliknięcieCiąg dalszy na kliknięcieCiąg dalszy na kliknięcieCiąg dalszy na kliknięcie

Ciąg dalszy na kliknięcie

Ciąg dalszy na kliknięcie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklamy mogą mocno zaangażować, zapewnić sporą dozę zabawy – pod warunkiem, że wymuszą na odbiorcy interakcję. W serwisie YouTube dostępne są narzędzia umożliwiające wciągnięcie widza we współtworzenie przekazu marki.

Najważniejszy jest jednak pomysł. To do niego należy dopasować narzędzia – czy będzie to wybór dalszego ciągu historii, jak w wypadku Sony Ericsson, czy specjalna aplikacja nałożona na kanał, którą ostatnio popisuje się Desperados, czy wreszcie absurdalna gra z widzami, do której zaprasza Skittles.

Tradycyjnie reklamy ogląda się biernie, a niektórzy naukowcy twierdzą, że nie powinny one angażować zbyt mocno, by przekaz trafiał do nieświadomych partii umysłów konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja