Chwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja ToyotyChwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja ToyotyChwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja ToyotyChwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja Toyoty

Chwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja Toyoty

Chwyt marketingowy czy realna oferta? Niecodzienna gwarancja Toyoty
Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

-

Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

Motoryzacyjny świat wstrzymał oddech, gdy Toyota Motor Poland ogłosiła nowe warunki gwarancyjne na swoje samochody. Co prawda nie na wszystkie modele – rolę papierka lakmusowego spełnia popularna Corolla – ale propozycja wywołała niemałe zamieszanie. Gwarancja na milion kilometrów – żaden inny producent nie odważył się dotychczas na taki krok. Cios wydawał się nokautujący.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja