Chuck Norris z PodlasiaChuck Norris z PodlasiaChuck Norris z PodlasiaChuck Norris z Podlasia

Chuck Norris z Podlasia

Chuck Norris z Podlasia
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kampania samorządowa już za nami. Wbrew powszechnym oczekiwaniom przebiegła w miarę spokojnie, bez spodziewanej „walki na noże” między głównymi konkurentami. Była to też kolejna kampania – po ubiegłorocznych: prezydenckiej i parlamentarnej – w której znaczącą rolę odegrał Internet jako potężne narzędzie marketingowe w rękach największych graczy na scenie politycznej. Jak się jednak okazało, nie tylko im Sieć zapewniła całkiem niezłą, a praktycznie darmową kampanię. Dobrodziejstw internetowej popularności w pewnym stopniu doświadczył także skromny, ale mocno charakterystyczny pretendent do urzędu prezydenta Białegostoku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się