Christmas politycznie niepoprawny - Marketing przy Kawie
Christmas politycznie niepoprawnyChristmas politycznie niepoprawnyChristmas politycznie niepoprawnyChristmas politycznie niepoprawny

Christmas politycznie niepoprawny

Christmas politycznie niepoprawny
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Składanie świątecznych życzeń w społeczeństwie wielokulturowym może być niezręczne. Ateiści, protestanci, żydzi, hindusi – wszyscy oni mogą mieć mieszane uczucia, gdy usłyszą życzenia „Wesołych Świąt Bożego Narodzenia”. Dla niektórych z nich Virgin Mobile przygotowała specjalną stronę internetową poświęconą wyjątkowemu świętu Christmashanukwanzakah. To sprytna kpina z politycznej poprawności, polegająca na wzbogaceniu obchodów zbliżających się świąt o wątki żydowskie i hinduistyczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to