To jest przyszłość. W strategii Chipotle doskonale odbijają się najnowsze trendy: wykorzystanie content marketingu, CSR, spójność przekazu z tym, czym zajmuje się firma, a także angażowanie konsumenta, podsuwanie mu wyjątkowego doświadczenia. A przecież jest to sieć fast food.Content marketing to bardzo pojemne pojęcie. Jedni autorzy rozumieją go bardzo szeroko, jako strategię dotyczącą każdej marki, która opowiada smakowite historie. Symbolem tej postawy jest Red Bull i lot Feliksa Baumgartnera z granicy kosmosu. Inni zawężają jego znaczenie do działań pokrewnych inbound marketingowi, sytuując go niemal wyłącznie w Internecie oraz na konferencjach branżowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.