Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketingChipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketingChipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketingChipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing
Lektura do burrito z tofu (fot. Chipotle Mexican Grill)

Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing

Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

To jest przyszłość. W strategii Chipotle doskonale odbijają się najnowsze trendy: wykorzystanie content marketingu, CSR, spójność przekazu z tym, czym zajmuje się firma, a także angażowanie konsumenta, podsuwanie mu wyjątkowego doświadczenia. A przecież jest to sieć fast food.

Content marketing to bardzo pojemne pojęcie. Jedni autorzy rozumieją go bardzo szeroko, jako strategię dotyczącą każdej marki, która opowiada smakowite historie. Symbolem tej postawy jest Red Bull i lot Feliksa Baumgartnera z granicy kosmosu. Inni zawężają jego znaczenie do działań pokrewnych inbound marketingowi, sytuując go niemal wyłącznie w Internecie oraz na konferencjach branżowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się