Chińskie paragrafyChińskie paragrafyChińskie paragrafyChińskie paragrafy

Chińskie paragrafy

Chińskie paragrafy
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Drogi czytelniku, jeśli jesteś teraz w Chinach, współczujemy ci. Nie możesz bowiem obejrzeć żadnych spotów z seksownymi modelkami, reklamy Nike z LeBronem Jamesem ani nawet plakatów przedstawiających świnki. Mało tego – nie możesz przeczytać tego artykułu!

Chiny to trzecia gospodarka świata. W 1979 roku zniesiono tu zakaz reklamowania, ale reklamodawców wciąż może spotkać wiele niespodzianek. We wrześniu 2007 roku chińskie władze zakazały wszelkich seksualnych motywów i odniesień w reklamach radiowych i telewizyjnych. Powód? Troska o psychiczne zdrowie obywateli i ich ochrona przed moralną deprawacją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja