Drogi czytelniku, jeśli jesteś teraz w Chinach, współczujemy ci. Nie możesz bowiem obejrzeć żadnych spotów z seksownymi modelkami, reklamy Nike z LeBronem Jamesem ani nawet plakatów przedstawiających świnki. Mało tego – nie możesz przeczytać tego artykułu!Chiny to trzecia gospodarka świata. W 1979 roku zniesiono tu zakaz reklamowania, ale reklamodawców wciąż może spotkać wiele niespodzianek. We wrześniu 2007 roku chińskie władze zakazały wszelkich seksualnych motywów i odniesień w reklamach radiowych i telewizyjnych. Powód? Troska o psychiczne zdrowie obywateli i ich ochrona przed moralną deprawacją.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.