„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie

„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie

„Chciałbym być sobą” – autentyczność zawsze hołubiona w reklamie
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Niektóre slogany reklamowe chyba nigdy nie wyjdą z mody. Czy to copywriterom brakuje pary, by wymyślić coś innego, czy po prostu istnieją hasła o takiej sile oddziaływania, że są po prostu skazane na reinkarnację? Jeden z marketingowych bumerangów – „Be yourself” – powrócił niedawno w wersji polskiej w kampanii przekąsek marki Beskidzkie firmy Aksam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się