Chcę zobaczyć ducha - Marketing przy Kawie
Chcę zobaczyć duchaChcę zobaczyć duchaChcę zobaczyć duchaChcę zobaczyć ducha

Chcę zobaczyć ducha

Chcę zobaczyć ducha
Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

-

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Czy nie obawiacie się, że któregoś dnia Wasz komputer może zostać zainfekowany przez wirus, którego żaden program antywirusowy nie będzie w stanie wykryć? Wirus, który w dziwny i nieodwracalny sposób wejdzie w system, posuwając się aż do ingerencji w Wasze życie? A co, jeśli nie będzie to wirus, ale… duch?

To nie jest oczywiście prawdziwe ostrzeżenie – ale taką właśnie taktykę przyjmują producenci filmowi, by zachęcić internautów do pójścia do kina lub do kupienia filmu na DVD. Wystarczy wpuścić w Sieć dobrą reklamę, a ludzie sami zaczną ją sobie przesyłać. Przykładem są strony reklamujące film „Pulse” unknownfrequencies.be oraz iwanttoseeaghost.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja