Celuj tak, aby nie zabłądzić - Marketing przy Kawie
Celuj tak, aby nie zabłądzićCeluj tak, aby nie zabłądzićCeluj tak, aby nie zabłądzićCeluj tak, aby nie zabłądzić
Znajdź drogę najbardziej praktyczną (fot. freshidea/Fotolia)

Celuj tak, aby nie zabłądzić

Celuj tak, aby nie zabłądzić
Jacek Wach

Jacek Wach

-

Jacek Wach

Jacek Wach

Nader często zdarza się, że słowa Johna Wanamakera „Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, idzie w błoto. Problem polega na tym, że nie wiem, która” traktowane są jako usprawiedliwienie niskiej efektywności działów marketingu lub wysokich kosztów ich funkcjonowania. Czy tak być musi? Czy na działalność marketingową można spojrzeć w inny sposób niż przez pryzmat kosztów?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja