Cel uświęca (brak) bikini - Marketing przy Kawie
Cel uświęca (brak) bikiniCel uświęca (brak) bikiniCel uświęca (brak) bikiniCel uświęca (brak) bikini

Cel uświęca (brak) bikini

Cel uświęca (brak) bikini
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Już prawie dwa wieki temu (1808) Napoleon stwierdził, że tolerancja to najważniejsze dobro człowieka. Nie przewidział prawdopodobnie, jak bardzo poszerzy się granica tego, co tolerowane, szczególnie jeśli chodzi o obecność nagości w życiu codziennym. W świetle niedawnych wydarzeń z Danii opalanie się topless na plaży wygląda na zabawę dla grzecznych dziewczynek. Uwaga kierowcy, nadchodzą Bikini Bandits.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja